Site-uri de e-learning, firme de transport, servicii de contabilitate și câte și mai câte – ideea ta genială, în orice domeniu s-ar încadra, are nevoie de un suport vizual pe măsură.

Cu ajutorul animației 2D, nu există niciun obstacol creativ între viziune și realitate. De la clipuri haioase până la concepte complicate explicate cât se poate de vizual și simplu, animațiile 2D încep și se termină cu o idee genială, o echipă talentată și un plan bine structurat.

Copywriteri, storyboardul, graficienii și regizorul așteaptă cu nerabdare să te cunoască pentru a vedea prin ce metode inovative mesajul tău va fi transmis către public. În limita bugetului. dar fară limite creative, transformăm ideea ta genială într-o animație perfect croită pentru publicul tău țintă.
Hai să stăm de vorbă și să aducem la viață viziunea ta!

Ca să afli care tip de animație 2D ţi se potriveşte, va trebui să îţi pui câteva întrebări: Care sunt obiectivele mele? Care este publicul meu ţintă în această campanie? Ce mesaj încerc să transmit? Ce sumă vreau să investesc? Toate răspunsurile îţi vor reda imaginea de ansamblu a ceea ce vrei să realizezi şi te vor ajuta să alegi acel tip de videografic care să-ţi servească obiectivele în mod corect.   În al doilea rând, ţine cont că fiecare tip de videografic are propriile caracteristici şi roluri într-o campanie de promovare. În timp ce unele animaţii explicative sunt dinamice şi atractive, altele pot fi mai scrupuloase, orientate către cifre şi statistici. Reţine cel mai semnificativ aspect: un videografic este util în măsura în care el contribuie la informarea corectă a audienţei tale, iar publicul tău va ajunge să îţi cunoască produsul, site-ul sau domeniul de vânzări. Folosind stilul şi tipul potrivite audienţei tale, vei livra în cel mai simplu, rapid şi elegant mod mesajul tău. Iar noi suntem aici ca să te ajutăm.  

În funcţie de tehnica de lucru, dinamică sau destinaţie, animațiile 2D se împart în câteva categorii principale.

Videograficul 2D cu personaje animate

Videografic - 2D personaj animat

Ajută utilizatorul să înţeleagă un mesaj, un produs sau un proces, într-un mod dinamic, agreabil şi educativ. Videograficul cu personajele animate 2D poate fi foarte atrăgător, o animaţie de cele mai multe ori nostimă, presărată cu multe nuanţe şi caracteristici “umanizante”, iar mesajul capătă o notă dramatică.

Videograficul 2D cu statistici animate

Videografic - 2D statistici animate

Exact aşa cum îi spune numele: animaţii care ilustrează cifre, grafice, evoluţii şi statistici. O metodă bună de a fi atractiv prin dinamică şi culori, o combinaţie între grafic şi video.

Animaţie “whiteboard”

Videografic - Whiteboard

Animaţia whiteboard este folosită atât pentru spot-uri TV, cât şi în scop comercial pe internet. “Whiteboard” se referă în mod specific la tehnica obţinerii acestor animaţii; animatorul/designerul înregistrează video întreg procesul de desen, în secvenţe, care apoi sunt puse în contextul narativ printr-un proces de time-lapse sau stop-motion. Tehnica în sine este spectaculoasă, dar îţi dă un spaţiu limitat de editare ulterioară. Acelaşi efect poate fi obţinut şi digital prin soft-uri specifice, dar tehnica de lucru îţi permite sa elaborezi şi să modifici proiectul oricând.

Videograficul animat 2,5D

Sunt folosite cel mai des pentru a ilustra situaţii de lucru sau funcţionalitatea unor produse, dar la fel pot fi animaţii statistice “cool”. Alături de animaţiile de personaje 2D și animaţiile 2,5D sunt cele mai utilizate explainere video în lume. Produsele software prezentate pe platforme digitale sunt cele mai calificate sa intre in această categorie, dar la fel de bine se ilustrează concepte sau procese de lucru care ar necesita animaţii. În cele mai multe cazuri videograficul final este o combinaţie de stiluri, dar noi am încercat sa îţi explicăm şi să îţi ilustrăm cât mai clar noţiunile elementare de concept, astfel încât să poţi lua cea mai informată decizie pentru afacerea ta. În funcţie de publicul tău ţintă, un videografic poate fi informativ şi nostim. În acelaşi timp poate reprezenta o pierdere de resurse dacă nu este administrat şi orientat corect.