Fă cunoștință cu echipa
din bucătăria 2D3DFX!
Cum pregătești o strategie de brand?
Să gătești o strategie inteligentă presupune mai multe ingrediente: o poveste a brandului, diferențierea față de concurență, așteptările publicului țintă, predicatul cheie în vânzări. Ai nevoie de experiență să inventezi o strategie care să penetreze piața, să atingă clienții dincolo de un ecran sau un afiș. Un logo nu e un simplu semn sau o literă, un logo înseamnă o declarație, un îndemn, o percepție. Un brand are aromă, miros și gust. Un brand se cultivă, se crește, se adaptează.
Branding la micul dejun.
Fiecare brand are propria-i poveste, iar cu cât povestea este mai convingătoare, cu atât mai apropiați, mai angajați și mai fideli sunt clienții lui. Poveștile de succes ale brandurilor sunt bazate pe fapte reale. Dar în orice poveste frumoasă, o bună parte e ficțiune. Contează foarte mult felul în care te raportezi la clienți și știi să îți pui în valoare măestria, dar contează la fel de mult și cum gătești business-ul, ce aromă, ce culoare, ce formă îi dai.
Proprietățile brandurilor se schimbă constant și se transformă în noi modalități de a îți atrage și fideliza audiența. Vocea unui brand poate însemna literal VOCEA UNUI BRAND(mă refer la Siri și Alexa). Altadată sacră, identitatea de brand și logo se pot schimba la intervale regulate, uneori chiar zilnic(vezi Google dacă nu mă crezi).
Echipa noastră de designeri este mereu încântată de noi provocări
Cu designul trebuie sa ții mereu pasul. Este o lume alertă, dinamică, un fenomen care se reîmprospătează de la an la an, iar echipa noastră este mereu la curent. Uneori e bine să fii conservator, mai ales daca ai o imagine legendară. Dar de multe ori e bine să testezi lucruri noi, să înțelegi că lucrurile se mai și schimbă și e bine să ai un ochi ațintit mereu pe viitor. Imaginea companiei tale dă încredere clienților și îți motivează echipa .
Sa începem cu începutul: ce este un key-visual? Key-visual este fie o imagine, fie o ilustrație folosită în mod constant și recurent, un fel de laitmotiv al brandului. Îl găsești pe tv, în reviste, pe bannere, agende, sacoșe, calendare, pixuri, pretutindeni! Brandurile mari înțeleg ce înseamnă consistența și unitatea în […]
Citeste